ثبت نام از دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقالی دانشگاهها و موسسات عیرانتفاعی

 به نقل از مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان: تمامی دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه های دولتی و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و مراکز آموزش فنی و حرفه ای می توانند از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت تقاضای میهمانی یا انتقال برای سال تحصیلی 94-93 در سامانه میهمانی، انتقال سازمان امور دانشجویان اقدام کنند.

وی اظهار داشت: دانشجویان می بایست قبل از اقدام به ثبت نام با مطالعه دقیق آئین نامه مربوط که در سامانه میهمانی و انتقال در دسترس قرار گرفته است از شرایط و ضوابط مطلع و سپس اقدام به ثبت نام کنند.

محمدحسن یوسفی گفت:دانشجویان متقاضی میهمانی می بایست حداقل یک نیمسال تحصیلی را در دانشگاه مبدا گذرانده و معدل کل 13 یا بالاتر را کسب کرده باشند.

یوسفی گفت:هر یک از ثبت نام کنندگان در سامانه میهمانی و انتقال باید مستندات و مدارکی را که اثبات کننده واجد شرایط بودن برای میهمانی یا انتقال است اسکن کرده و در سامانه بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای موثر در پاسخگویی دانشگاه های مبدا و مقصد در فرآیند بررسی درخواست ها، مستندات و مدارک ارائه شده توسط دانشجو از طریق سامانه خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 2 / 2برچسب:ثبت نام,متقاضی,مهمانی,انتقالی,دانشگاهها,موسسات غیرانتفاعی,دیلمان یونی,اردیبهشت93, | 17:8 | نویسنده : امور دانش آموختگان |